Join The Wave: wij zoeken een golf van talenten

Hallo,

Er is wat aan het veranderen. Ook in ons land. Er komt een sociale golf op, tegenover graaizucht en angst. Een ontembare golf vol vernieuwende ideeën, acties en verzet.

Wij geloven in mensen, wij geloven in talenten, wij geloven dat iedereen eigen creatieve vaardigheden heeft

Volgens de laatste peiling zou de PVDA 26 zetels halen in het federaal parlement, en daarmee een van de grootste partijen van het land worden. Authentiek links zou niet alleen in Wallonië en Brussel doorbreken, maar voor het eerst ook in Vlaanderen met 7,3 procent en 6 zetels. Wij nemen peilingen met een dikke korrel zout, maar de trend is duidelijk.

Onlangs hebben we de strijd tegen de onrechtvaardige Turteltaks gewonnen, wellicht ook dankzij jouw hulp.  Ondertussen graven we verder in Graailand, omdat wij op een andere manier aan politiek doen, nu al.

Wij zijn een jonge partij, nieuw in het parlement en ook nieuw in heel wat steden en gemeenten. We hebben jouw hulp nodig.

Wij vragen een minuutje van jouw tijd, om jouw vaardigheden in te schakelen, in een grotere golf van sociale verandering.

Join The Wave, sluit je aan bij de sociale golf,

hartelijk dank,

Peter Mertens,
voorzitter van de PVDA,