Foto Solidair, Karina Brys.

Waar kan ik stemmen voor de PVDA?

auteur:

Webredactie

In veel steden en gemeenten staat de PVDA voor een doorbraak. We zitten in de lift. Komen we op in jouw gemeente? Stem dan voor de rebelse partij met een groot hart.

Onze ambities zijn groot. We willen van 50 naar 150 lokale verkozenen gaan. Gent, Hasselt, Leuven, Mechelen, Brussel-stad, Namen, Verviers, Doornik … in al deze centrumsteden willen we doorbreken. En natuurlijk willen we verder doorgroeien in Luik, La Louvière, Charleroi en Antwerpen.

Voor de provinciale verkiezingen, komt de PVDA op in elke provincie. Daarnaast zijn er maar liefst 70 steden en gemeenten waar de PVDA meedoet. Je vindt ze allemaal op de kaart hieronder.

In heel het land schuiven we dezelfde thema’s naar voren: armoede en wonen. Dat zijn onze prioriteiten.

14 oktober is onze afspraak om de asociale politiek van de regering af te straffen en de lokale politiek wakker te schudden.

Wil je weten waar je op de PVDA kan stemmen? Bekijk de kaart hieronder of de lijst daaronder. De steden in de lijst in het rood, hebben ook een eigen website. Je kan er gewoon op klikken.

Antwerpen, gemeenten

Dinant
Gembloux
Philippeville

geachte kan ik ook in lanaken stemmen op de pvda?
We hebben in Lanaken geen lijst voor de gemeenteraad, maar je kan op 14 oktober wel op de PVDA stemmen voor de provincieraad. Ondertussen blijft onze partij ook in Limburg groeien. Als je zin hebt om lid te worden en ons een handje te helpen in de campagne: welkom! Neem een kijkje op https://welkom.pvda.be/doemee
In sommige gemeenten komt de pvda niet op maar voor de provincieverkiezingen wel. Misschien via facebook ect.. laten weten dat invaliden enz die niet kunnen gaan stemmen een volmacht kunnen geven. Voor een volmacht moet men een attest invullen en een medisch attest hebben. Ook mag maar 1 stemmend persoon 1 volmacht afgeven. Dit was zomaar een idee want heb hierover nog niets zien staan op jullie site. En zoals in het gezegde: Vele kleintjes maken een groot.
kunnen wij in Tremelo ook stemmen voor PVDA?
We hebben in Tremelo geen lijst voor de gemeenteraad, maar je kan op 14 oktober wel op de PVDA stemmen voor de provincieraad. Ondertussen blijft onze partij ook in Vlaams-Brabant groeien. Als je zin hebt om lid te worden en ons een handje te helpen in de campagne: welkom! Neem een kijkje op https://welkom.pvda.be/doemee
kan ik in berchem stemmen? alvast bedankt
In Berchem kan je zelfs driemaal voor de PVDA stemmen: voor de gemeente, voor het district en voor de provincie.
ik woon net buiten Leuven...grrr..jammer dat ik niet op pvda kan stemmen voor gemeente..succes in ieder geval!
Je kan op 14 oktober wel op de PVDA stemmen voor de provincieraad. Ondertussen blijft onze partij ook in Vlaams-Brabant groeien. Als je zin hebt om lid te worden en ons een handje te helpen in de campagne: welkom! Neem een kijkje op https://welkom.pvda.be/doemee
Grote blind spot in de Kempen, jammer want veel potentieel.
We hebben in Herenthout en andere plaatsen (nog) geen lijst voor de gemeenteraad, maar je kan op 14 oktober wel op de PVDA stemmen voor de provincieraad. Ondertussen blijft onze partij ook in de Kempen groeien. Als je zin hebt om lid te worden en ons een handje te helpen in de campagne: welkom! Neem een kijkje op https://welkom.pvda.be/doemee
Is er in Temse een lijst van de PvdA ?
We hebben in Temse geen lijst voor de gemeenteraad, maar je kan op 14 oktober wel op de PVDA stemmen voor de provincieraad. Ondertussen blijft onze partij ook in het Waasland groeien. Als je zin hebt om lid te worden en ons een handje te helpen in de campagne: welkom! Neem een kijkje op https://welkom.pvda.be/doemee
Kan er in Destelbergen ook op jullie gestemd worden?
We hebben in Destelbergen geen lijst voor de gemeenteraad, maar je kan op 14 oktober wel op de PVDA stemmen voor de provincieraad. Ondertussen blijft onze partij ook in Oost-Vlaanderen groeien. Als je zin hebt om lid te worden en ons een handje te helpen in de campagne: welkom! Neem een kijkje op https://welkom.pvda.be/doemee
beste; Kan ik in wommersom stemmen op jullie? mvg
We hebben in Linter geen lijst voor de gemeenteraad, maar je kan op 14 oktober wel op de PVDA stemmen voor de provincieraad. Ondertussen blijft onze partij ook in Vlaams-Brabant groeien. Als je zin hebt om lid te worden en ons een handje te helpen in de campagne: welkom! Neem een kijkje op https://welkom.pvda.be/doemee
Op welke Proviciekandidaat kan ik stemmen (Halle Vilvoorde)
Dag, je kan kijken op https://vlaams-brabant.pvda.be/provinciale_verkiezingen. Alle kandidaten staan ook op https://www.vlaanderenkiest.be/verkiezingen2018/index.html#/provincie/D23027 en klik op dan PVDA lijst 8.
beste ik ben net lid geworden. ik ben hopeloos aan het zoeken of ik ook in beringen op jullie kan stemmen maar vind hier geen antwoord op.
We hebben in Beringen geen lijst voor de gemeenteraad, maar je kan op 14 oktober wel op de PVDA stemmen voor de provincieraad. Ondertussen blijft onze partij ook in Limburg groeien. Als je zin hebt om lid te worden en ons een handje te helpen in de campagne: welkom! Neem een kijkje op https://welkom.pvda.be/doemee
Provincie waar kan dat vinden
Voor jouw streek kan je onze kandidaten vinden op de pagina van PVDA Turnhout: https://turnhout.pvda.be/kandidaten
Zonde dat jullie niet verkiesbaar zijn op stedelijk niveau in Lokeren.
We hebben in Lokeren geen lijst voor de gemeenteraad, maar je kan op 14 oktober wel op de PVDA stemmen voor de provincieraad. Ondertussen blijft onze partij ook in Oost-Vlaanderen groeien. Als je zin hebt om lid te worden en ons een handje te helpen in de campagne: welkom! En zo bouwen we ook in jouw stad de PVDA verder uit. Neem een kijkje op https://welkom.pvda.be/doemee
Beste, Kunnen de mensen van 3650 Dilsen-Stokkem niet stemmen op de PVDA ? . En 3630 vind ik ook niet vermeld in de lijst. Tot wederhoren:. Mvg: Jean.
We hebben in Dilsen-Stokkem geen lijst voor de gemeenteraad, maar je kan op 14 oktober wel op de PVDA stemmen voor de provincieraad. Ondertussen blijft onze partij ook in Limburg groeien. Als je zin hebt om lid te worden en ons een handje te helpen in de campagne: welkom! Neem een kijkje op https://welkom.pvda.be/doemee