Foto Solidair, Karina Brys

De PVDA trekt in heel België haar kiescampagnes op gang

Verover de stad op de projectontwikkelaars, haatzaaiers en achterkameraars, van onderuit, helder en klaar, en met een groot rebellenhart. De PVDA geeft overal in België de aftrap voor haar kiescampagnes. Doe mee!

Er zijn barbecues gepland, eetfestijnen, concerten, ontmoetingen met kandidaten ... Voor elk wat wils. En alles wordt met liefde in elkaar gestoken door vrijwilligers. Er zal heel veel enthousiast volk zijn, geëngageerd, reikhalzend uitkijkend naar hun stad of gemeente op mensenmaat. Kortom, we verwachten jou!

Wil je mee met ons de aftrap maken? Genieten van voedsel voor hart, ziel, geest en lichaam? De kandidaten ontmoeten? Ons financieel steunen? Rep je dan naar een van de volgende activiteiten.

PS: Wil je je inschrijven? Klik dan op een van de evenementen. Aandacht: een aantal van de evenementen in Brussel en Wallonië zijn enkel in het Frans.

Vlaanderen

Antwerpen
Oost-Vlaanderen
  • Gent: Groot Eetfestijn, 17 juni om 11u in Zaal Nova, Sint-Bernadettestraat 132, 9000 Gent