Betaalbare medicamenten! Stuur een nieuwjaarsboodschap naar Maggie De Block

Wat vind jij van de prijsverhoging van enkele veelgebruikte geneesmiddelen? Sommige antibiotica, maagzuurremmers en neussprays worden tot vijf keer duurder! Gezondheidszorg is voor veel mensen nu al moeilijk betaalbaar. Wij hebben een alternatief: met het kiwimodel zou minister Maggie De Block de gezondheidszorg veel goedkoper kunnen maken, voor de patiënt en voor de sociale zekerheid.

Stuur een nieuwjaarskaart met je eigen boodschap voor Maggie. Vertel je persoonlijk verhaal of laat je ongenoegen klinken. Alle ingestuurde kaarten worden verzameld door Geneeskunde voor het Volk. Let wel: haatdragende berichten worden eruit gehaald, alle andere worden samen afgegeven aan Maggie De Block op onze actie. Afspraak op 19 januari aan het kabinet van de minister.

Jouw wenskaart

Medicamenten zijn geen luxe.

Vul aan met een persoonlijke wens

De ingestuurde boodschappen zijn enkel de mening van de auteurs en vallen niet onder de verantwoordelijkheid van Geneeskunde voor het Volk of de PVDA. Wij zijn gekant tegen beledigende boodschappen of boodschappen die aanzetten tot haat of geweld, die in het kader van deze actie zouden worden geuit.

Jouw gegevens