Fluit ze terug!

Stuur een protestmail naar Michel & De Wever

Aan de Heren Michel & De Wever,

We houden niet van de plannen van uw regering.

• U bespaart onze samenleving kapot. In plaats van 2,1 miljard zuurstof weg te zuigen uit het spoor, zouden we beter investeren. Zo verhogen we het comfort voor de reizigers, blijven tickets betaalbaar en geven we een boost aan de economie en de tewerkstelling. En het is goed voor het klimaat. Elke trein houdt tientallen auto’s of vrachtwagens van de weg.
  • U speelt met de toekomst van onze kinderen. Door te besparen in het onderwijs of het inschrijvingsgeld fors te verhogen, hypothekeert u hun kansen op een degelijk diploma. Brains zijn een belangrijke grondstof.
  • U laat het grote geld schieten. De LuxLeaks bewijzen dit nog maar eens. Rijke families en grote bedrijven betalen geen belastingen.
  • U bent het democratisch draagvlak kwijt. Tijdens de verkiezingen repte u met geen woord over werken tot 67 jaar. Na verkiezingen legt u het tegenovergestelde op.
  • U smoort elk debat over alternatieven. U drukt een besparingsbeleid door zoals Duitsland en Nederland. Maar het werkt niet. De groei is er helemaal stilgevallen. Hoe lang blijft u nog blind voor die realiteit?

Mijn gegevens