Stop Turteltaks: print de petitie voor je buren en collega's

auteur:

Webredactie

Vreest U ook voor onbetaalbare energierekeningen in de toekomst door de Turteltaks? U bent niet de enige. Teken onze petitie en laat ook uw collega’s, vrienden, familieleden en buren meedoen.

Elk gezin moet door deze asociale taks 100 euro betalen. Of je nu veel of weinig verdient, of je veel of weinig elektriciteit verbruikt, maakt niet uit. Wie zuinig omgaat met energie wordt daar niet voor beloond. Integendeel. Nu al kunnen 750.000 mensen hun energiefactuur niet betalen. Door de Turteltaks zal de energie-armoede enkel nog toenemen.

Het kan anders! Gebruik de nucleaire winsten van Electrabel om te investeren in groene stroom, en beperk de overdreven miljoenensubsidies voor grootschalige zonnepanelenparken.

Download hier de petitie, druk ze af en geef ze ingevuld af …

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.

Reacties

Ik ben nu vanaf 01 07 2015 met pensioen, dus 4 maand , en ik ben al voor minstens 400 euro gepluimd, witte wa Zwarte Mambo neemt een andere coiffeur die alles afscheerd !!!!
De mensen zijn blijkbaar al veel vergeten, maar als je moet weten wat er allemaal op ons zal afkomen hou men niet voor mogelijk , zoals de index sprong dat veel mensen 3 tot 400€ zal kosten ,de energie factuur zal fors stijgen 100€ nog eens bovenop de zogenaamde turteltax,om nog maar te zwijgen van de suiker tax ,roerende voorheffing van 25 naar 27´%, diesel die zal fors stijgen met acsijnzen .school inschrijvingen,alcohol en tabak,Dan durft deze rechtse regering zeggen dat er geen sprake is van belastingen. de schulden die de grootbanken hebben veroorzaakt ,zal lagere en middenklasse volledig moeten afbetalen. om te weten dat grote multinationals,en multimiljonairs veel minder belast worden.Bedankt Bart de wever..
Een echte schande
O zie ginds komt Vlaandrens stoomboot weer aan met een nieuwe last (taks) voor de gezinnen...
Gewoon DIEFSTAL !!! Legale dieven tengunste van Electrabel, die geld in hun zakken steekt...
ik wil niet opdraaien voor de blunders van de vorige regeringen en al zeker niet bijdragen in de woekerwinsten van de hele grote bedrijven , maar ja dat zijn de sponsors van de grote politieke partijen natuurlijk !
teveel, is teveel