Bruisend Fiesta Social op 30 maart in deSingel

auteur:

Webredactie

Op zondag 30 maart geeft de PVDA+ de aftrap van de laatste twee campagnemaanden. De partij doet dat met een bruisend sociaal feest: Fiesta Social. Een cocktail van gezelligheid, muziek, activisme, humor en comedy, toespraken, ontmoetingen, kandidaten en veel meer.

Een Fiesta Social met grote ambitie. De PVDA+ wil de betreden paden verlaten, en een echte ommeslag maken. Naar links. Naar een samenleving waar mensen centraal staan, en emancipatie opnieuw een wervend sociaal begrip wordt. Naar een samenleving ook waar de aarde wordt beschermd tegen de plunderingen van rendementsjagers. Zondag 30 maart brandt er vuur in de zaal: het vuur van inzet, engagement, activisme, tientallen kandidaten op de lijsten, en stevige toespraken.

Fiesta Social is een antwoord op de doldraaiende markteconomie waarbij iedereen onder constante druk staat, en op zichzelf wordt teruggeworpen. Zondag 30 maart is het tijd voor gezelligheid, voor ontmoeting, voor muziek, voor humor en comedy, voor vragen en antwoorden, voor dialoog.

Fiesta Social doet goesting krijgen. Goesting om te bewegen, goesting om zich te informeren, goesting om te leren, om te ageren.

Dit alles vindt plaats in een mooie en goed bereikbare locatie: deSingel in Antwerpen. De deuren openen om 14 uur, de muziek en toespraken starten om 14.30 uur stipt. Om 17 uur sluiten we af. Vanuit Geel, Heist-op-den-Berg, Mechelen, en Turnhout leggen we bussen in (zie kader onderaan)

deSingel zal bruisen met infomarkt, comedy, bar en muziek. De Pioniers organiseren kinderanimatie met schminken... Ze nodigen Circant uit voor een workshop circusinitiatie.

En in de grote zaal hebben ondertussen reeds volgende namen toegezegd:

• Peter Mertens (voorzitter PVDA)
• Stef Kamil Carlens (Zita Swoon Group)
• NoMoBS (hip hop)
• Warre Borgmans (acteur)
• Zohra Othman (PVDA-schepen Borgerhout)
• Hans Van Cauwenberghe en het koor Onze rijkdom
• Fikry El Azzouzi met Roger en Roger (columnist)
• Dirk Tuypens (acteur)

Noteer dus in je agenda: zondagnamiddag 30 maart, Fiesta Social in deSingel,

Tot dan!

deSingel is zeer eenvoudig bereikbaar

• met het openbaar vervoer: vanuit station Antwerpen Centraal rechtsreeks met tram 2 of tram 6

• met de auto: ruime parkeergelegenheid in Gerard le Grellelaan

• op de trein naar Antwerpen-Centraal in Essen (13u), Kalmthout (13.08u), Heide (13.14u), Kapellen (13.19u), Ekeren (13.25u)

• We leggen bussen in van en naar deSingel vanuit verschillende steden.
Je gaat mee met de bus heen en terug voor slechts € 5 (gratis voor kinderen onder de 12 jaar).
Inschrijven voor de bus is verplicht: sms of bel naar één van de onderstaande contacten en vermeld je naam, voornaam en aantal te reserveren plaatsen.

Mechelen
13.30u - McDonald's Rode Kruisplein
Katrien Petit: 0495 47 50 96

Turnhout
13.10u - bibliotheek Warandestraat
René Lowartz: 0476 55 39 78

Mol-Geel-Herentals
12.30u - CC ‘t Getouw, Molenhoekstraat 2 - Mol
12.55u - Alma, Gladioolstraat 29 - Geel
13.20u - Prima-Lux, Geelseweg 1 - Herentals
Gaston Van Dyck: 0494 45 20 18

Heist-op-den-Berg
13.10u - Zwembad Lostraat
Maartje De Vries: 0473 85 10 43

Bij het indienen van dit fomulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Mollom.